Τρόποι Πληρωμής

Η πληρωμή πραγματοποιείται κατά την παράδοση του προϊόντος και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Με Αντικαταβολή, με επιπλέον χρέωση, κατά την παράδοση του προϊόντος.

Τρόποι Αποστολής

Εντός Ελλάδας

Για παραγγελίες εντός Ελλάδας, τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνεται ο πελάτης αν το ποσό της αγοράς είναι μικρότερο από 50 €.

Σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος από τον πελάτη, είτε λόγω ελαττώματος, είτε επιλογής άλλου προϊόντος, τα έξοδα αποστολής τα επιβαρύνεται ο πελάτης.

Επιστροφές Προϊόντων

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Αυτές είναι οι εξής:

  • Η περίπτωση κατά την οποία τα προϊόντα που έχετε λάβει έχουν κάποιο ελάττωμα ή είναι κακής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του threeroses.gr.
  • Η περίπτωση κατά την οποία το threeroses.gr σας έστειλε λάθος προϊόντα και όχι αυτά που παραγγείλατε.

Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα, αλλά αυτό θα πρέπει να γίνει εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, πλήρη, χωρίς φθορές, στην συσκευασία τους, και τα καρτελάκια σήμανσης (Barcode) θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το threeroses.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

Σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος από τον πελάτη, είτε λόγω ελαττώματος, είτε επιλογής άλλου προϊόντος, τα έξοδα αποστολής από τον πελάτη σε εμάς είναι δωρεάν εφόσον το προϊόν επιστραφεί σε εμάς με την courier που συνεργαζόμαστε (ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ). Χρέωση αποστολής και αντικαταβολής θα υπάρξει όταν το νέο προϊόν αποσταλεί πίσω στον πελάτη, ανεξαρτήτως της τιμής του προϊόντος. Η δωρεάν αλλαγή, δηλαδή χωρίς να υπάρξουν άλλες χρεώσεις εκτός από την χρέωση του/των προϊόντος/προϊόντων γίνεται δεκτή μόνο στο φυσικό κατάστημα.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Για επιστροφή προϊόντων θα πρέπει πρώτα να επικοινωνείτε μαζί μας είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email στην διεύθυνση threeroses.eshop@gmail.com.

Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων

  • Στο φυσικό μας κατάστημα:
    Μας φέρνετε το προϊόν /τα προϊόντα στο χώρο του καταστήματος και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος/των προϊόντων με το ίδιο ή άλλο προϊόν της αρεσκείας σας.
  • Αποστολή προϊόντος:
    Εφόσον έχει προηγηθεί τηλέφωνο στο κατάστημα ή email στο threeroses.eshop@gmail.com, συσκευάζετε και στέλνετε το δέμα με το προϊόν/τα προϊόντα. Σε περίπτωση που το δέμα φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό όπως έχει αναλυτικά εξηγηθεί παραπάνω. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

Αλλαγές Προϊόντων

Αλλαγές γίνονται σε διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής και εφόσον τα προϊόντα συνοδεύονται από την αρχική τους συσκευασία η οποία θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 26513 12270, είτε μέσω e-mail στο threeroses.eshop@gmail.com.